Wyjaśnienia

Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat danej zakładki oraz kilku innych rzeczy.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie w komentarzach (:
Ps. Łatwiej będzie ci się tu poruszać gdy użyjesz F3 i wpiszesz kluczowe słowo np. "gatunek" czy "główni wojownicy"

"FORMULARZ"


Tu znajdziesz formularze: dorosłego wilka, nastolatka, szczenięcia i towarzysza.
Formularz wyślij do Alfy [wika_anna] na Howrse lub Bety [Kaktusek] jeśli nie ma Alfy.

"REGULAMIN"

W tej zakładce znajdziesz regulamin (co jest chyba oczywiste).
Pamiętaj by przestrzegać regulaminu.

"FABUŁA"

Ta zakładka jest poświęcona fabule.

"HIERARCHIA"

Legenda:

Zielony - Wolne
Pomarańczowe - Za pozwoleniem Alfy
Czerwony - Zajęte

Wyjaśnienia  stanowisk:

~ Stanowiska walki i obrony ~ 

Główni Wojownicy - To pierwsza linia obrony. Atakują wroga i rozbijają jego oddziały na mniejsze którymi już dalej zajmują się zwykli wojownicy. Biorą na siebie twardszych wrogów czyli liderów grupy przeciwnika. Czasem nawet muszą walczyć z samym Dowódcą wojsk wroga. Są to wilki godne zaufania , odważne i świetnie walczące. Często podczas walki bóg wojny wybiera sobie jednego z nich i przez cały okres trwania potyczki pomaga w osiągnięciu celu. Ich atrybutem jest mocna siła ciosów i wysokie umiejętności używania magii do pomocy w walce. 
To stanowisko dla max. 20 wilków! 

Lotnicy - To wilki posiadające skrzydła lub smoki. Rzucają w przeciwnika kulami materii i tworząc kule swojej mocy. Są wystawiane do walki jako pierwsze, atakują z góry i powalają przeciwnika. Ten status można wybrać sobie samemu. Te wilki w locie muszą być szybkie i zwinne w powietrzu. 
Stanowisko może objąć max . 30 wilków! 
  
Zabójca/Morderca - To główni atakujący, rzucają się na wroga gdy tylko ich oddziały zostają rozbite przez głównych wojowników. Są silni i świetnie mordują. Potrafią być bezlitośni. To zazwyczaj wilki o żywiole ognia lub mroku. Bardzo pewne siebie i tego co robią. Same nigdy się nie poddadzą. To stanowisko jest bardzo wymagające. Te wilki muszą być posłuszne Alfie i gdy mordują na jej oczach muszą czekać na ostateczny werdykt czy zachować czy zabić wroga.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków! 

Taktycy - Pomagają Alfie układać plan walki i ustawiać wojska w jak najlepszym położeniu tak aby osłabić wojska wroga już na samym początku potyczki. Znają się na mapach i dobrze wiedzą jak ustawić ludzi by wróg nie miał szans w przebiciu. Ich atrybutem jest szeroko rozwinięta wiedza. 
To stanowisko może objąć max. 3 wilki! 

~ Stanowiska lecznicze ~

Medyk/Lekarz - Lekarz ma za zadanie leczyć ranne wilki i odbierać porody wader. Od niego zależy ilość i płeć szczeniąt.
To stanowisko może objąć max. 3 wilki! 

Pielęgniarka - Pomaga lekarzowi w leczeniu i porodach.
To stanowisko może objąć max. 5 wilków! 

~ Stanowiska szpiegujące ~

Szpieg -  Często wysyłany na zwiady i aby sprawdzić stan wojsk przeciwnika. Czasem Alfa wysyła go aby sprawdził co dzieję się w watahach sąsiednich. Musi być niezauważalny i niewykrywalny. Szybki i zwinny. Poruszać się bezszelestnie i uważnie. 
To stanowisko może przypadać tylko na maksymalnie 7 wilków ! 

Negocjator - Wysyłany do sąsiednich watah ma nawiązywać z nimi sojusze bądź (gdy Alfa pozwoli) wywołać wojnę. Jest to dość ważne stanowisko. Podczas wojen osoba ta zostaje wysłana do obozu wroga aby uzgodnić zasady walki. JEST NIETYKALNY. 
To stanowisko może objąć max. 4 wilki ! 



~ Stanowiska strażnicze ~

Czujka Nocna - To wilk stróżujący w nocy. Musi patrolować tereny z góry i z dołu więc najlepiej byłoby gdyby miał skrzydła lub smoka. Można tez podzielić się między siebie np. Jeden patroluje na lądzie drugi w powietrzu. Oczywiście osób na tym stanowisku powinno być więcej ze względu na to że nasze tereny są rozległe.Czujka nie może atakować na własną rękę. 
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !

Czujka Dzienna - To wilk patrolujący nasze tereny w dzień. Często jest to Alpha gdyż chwilowo nie ma w naszej watasze wilka o tym stanowisku. Czujka musi być szybka i mieć głośne wycie. Gdy zobaczy wroga nie może atakować na własną rękę. Reszta zasad identyczna jak przy czujce nocnej.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !

Czujka Powietrzna - To wilk posiadający skrzydła bądź smoka. Patroluje on watahę z powietrza i sprawdza czy wszystko jest w porządku. Tak jak czujka dzienna i nocna musi mieć dobry słuch i węch, ale także musi zwinnie i szybko poruszać się w locie pomiędzy drzewami!
Stanowisko może objąć max. 15 wilków! 

Obrońca Alfy - To dosyć ważna funkcja strażnicza te wilki muszą ochraniać Alfy i ich młode w niebezpiecznych sytuacjach. Najczęściej podczas wojny lub napadu. Czasem pełnią funkcję niańki nad młodymi gdy Alfy muszą opuścić jaskinie. Ich największym atrybutem jest szybkość w walce i zdolność do poświęceń. Wykonują oni polecenia swoich panów bezzwłocznie lecz.. dobrze rozwinięte zmysły pomagają im zrozumieć że czasem rozkazy są wydawane gdy Alfa nie jest świadoma tego co robi lub jest szantażowana. 
Stanowisko może objąć max . 6 wilków! 

Strażnik Bet - Pełni funkcje podobną do Obrońcy Alf. Tylko że w tym przypadku Beta ma tylko jednego strażnika.  
Stanowisko może objąć max . 6 wilków !

~ Stanowiska magii ~

Najwyższy Mag  - To osoba bardzo ważna w watasze. Posiada Najwyższe stadium mocy w co najmniej 3 żywiołach. Ten status można otrzymać tylko dzięki Alfie. Wilki te muszą znać się na najgłębszych tajnikach magii i móc kontaktować się z bogami. Potrafią swoją mocą zrobić wszystko czego się od nich oczekuje. Szkolą oni magów niższego poziomu.
Stanowisko może objąć max . 5 wilków ! 


Mag - To wilk będący w dużym stopniu wykwalifikowania w magii danego żywiołu. W naszym stadzie może być wielu magów lecz max. 2 z danego żywiołu. Wilki te muszą bardzo dużo wiedzieć o swoim żywiole, znać się na większości tajników tego typu magii i potrafić bronić się przed własna magią. Członkowie watahy podczas wojny działają na odległość z użyciem magii. 
Stanowisko może objąć max . 15 wilków! 

Szaman - Zbiera zioła i przerabia je na magiczne mikstury. Zna się na egzorcyzmach i klątwach. Węchem z paru kilometrów potrafi wyczuć dany składnik eliksiru. Lecz nie jest wprawiony w leczeniu. Potrafi jedynie tworzyć okłady z ziół przynoszące ulgę w bólu. 
Stanowisko może objąć max. 6 wilków! 

Pomocnik Szamana - To wilk pomagający szamanom w zdobywaniu roślin. Jest takim jakby wilkiem na posyłki. Musi lubić przygody i znać się na roślinności. Często magowie wysyłają ich po specjalne zioła nawet w najodleglejsze zakątki naszego wymiaru ! To zabawa pełna przygód!
To stanowisko mogą objąć max. 6 wilków!

Wyrocznia - Często odwiedzane przez wilki aby przepowiedziały im przyszłość. Nie jest to pewna przyszłość ale jedna z możliwych wersji tego co się wydarzy. Nie zawsze dzieje się tak jak one przepowiedzą. Choć podobno szanse są 80 % na to ze się spełni. 
To stanowisko może objąć 7 wilków!

Zaklinacz Duchów - Czasem pomagają duszom przedostać sie na drugą stronę a czasem są proszone o ich wywoływanie. Zależy czego potrzebujesz zaklinacz może się przydać :)
To stanowisko dla max. 6 wilków!

~ Okazjonalne ~

Organizator Imprez - Osoba bardzo potrzebna przy różnego rodzaju uroczystościach. Musi znać się na organizowaniu muzyki, strojów i miejsc. Jego zaletą jest duża kreatywność i dopasowanie się do warunków. Oczywiście praca nie jest za darmo jeśli o zorganizowanie takowej imprezy prosi sama Alpha, można zostać sowicie wynagrodzonym !
Stanowisko może objąć max. 4 wilki!

Pomocnik organizatora - Jest to osoba na posyłki. Musi umieć zorganizować wszystko czego Główny organizator sobie zażyczy. Jest potrzebny prawie tak samo jak sam Organizator. Każdy z głównych ma 1 pomocnika jeśli wybierasz to stanowisko to napisz przy którym z organizatorów chcesz być.
Stanowisko mogą objąć max.4 wilki !

Muzyk (DJ) - Na imprezach są wynajmowani do zapewnienia gościom świetnej muzyki i dobrej zabawy. Im lepszy DJ tym więcej zleceń na niego spada. Są wynajmowani głównie prze Organizatorów imprez.
Stanowisko dla max. 4 wilków!

Piosenkarz - Śpiewa na imprezach, wynajmują ich Organizatorzy Imprez.
Stanowisko dla max. 5 wilków!

~ Dla szczeniąt ~

Opiekunka - opiekuje się szczeniętami. Musi umieć walczyć, by w razie potrzeby chronić szczenięta.
Stanowisko dla max. 4 wilków!

Nauczyciel Magii - uczy szczenięta jak panować nad swymi mocami. To dzięki niemu szczenięta odkrywają swoje żywioły, moce.
Stanowisko dla max. 3 wilków!

Nauczyciel Przetrwania - uczy szczeniąt polować, walczyć.  Musi mieć dobrą orientację w terenach watahy oraz wiedzieć wszystko o roślinach i zwierzętach mieszkających w lesie.
Stanowisko dla max. 4 wilków!

~ Inne ~

Zaklinacz Smoków - jako, że smoki są wszędzie, taki ktoś przyda się w watasze. Ma pilnować by smoki nie atakowały naszej zwierzyny, wchodziły na nasz teren bez uprzedzenia i inne takie. W razie gdyby jakiś stwór zaczął to robić, ma z nim porozmawiać. Smoków nie można atakować są za silne, jednak łatwo się z nimi dogadać.
Stanowisko dla max. 3 wilków!

"TERENY"

Spis wszystkich terenów należących do watahy.
Za zgodą Alfy można wyruszyć na poszukiwanie nowych terenów. Jeśli Alfa się zgodzi wilk musi napisać opowiadanie, w którym znajduje nowy teren + podać link do jego zdjęcia.
Wilk, który znajdzie nowy teren dostaje 60 Gwiazdek.

"MIŁOŚĆ"

W tej zakładce jest spis par, partnerów, szczeniąt i wader w ciąży.
Aby wilki mogły zostać parą muszą: 
- być w wieku nastoletnim lub dorosłym
- Wymienić między sobą przynajmniej 10 opowiadań
Potem basior może zapytać waderę o związek, jeśli się zgodzi, muszą o tym powiadomić Alfę, która ogłasza nową parę i zapisuje ją w tej zakładce.
Następnie, po wymienieniu między sobą kolejnych 5 opowiadań, basior może zapytać waderę o łapę. Wadera, może odrzucić zaręczyny, jednak nie będzie oznaczać to zerwania. Samica jak i samiec mogą zerwać ze sobą jeśli są parą. W dalszym stadium rozwód/zerwanie zaręczyn jest możliwy tylko za sprawą Alfy lub Bety. Ślub daje Alfa wraz z Betą, wilki po ślubie stają się partnerami.
Wilki mogą się rozmnażać będąc w związku, narzeczonymi lub partnerami. 
Co do ciąży: aby w niej być wadera/basior musi napisać o nocy spędzonej z basiorem/waderą (druga połówka musi sie zgodzić na szczenięta ), następnie samica pisze o oznakach ciąży oraz wizycie u medyka. Wówczas to od lekarza zależy jaka będzie płeć szczeniaków i ile ich będzie. Ciąża trwa 4 dni, w przedostatni dzień wadera lub basior wysyłają formularze szczeniąt Alfie lub Becie. Szczeniaki mogą zostać zaadoptowane przez innych, jeśli ich rodzice się zgodzą. Szczenięta muszą być choć trochę podobne do rodziców (kolor sierści, oczu, skrzydła czy żywioły i moce).


"NARODOWOŚĆ"

Zakładka poświęcona naszym sojuszom, wrogom, bannerom i hymnowi.
Jeśli chcesz mieć z nami sojusz napisz w komentarzu.
Jeśli zrobiłeś/aś dla nas banner wyślij go Alfie.

"KONKURSY"

Tu znajdziesz Qesty, Eventy i różne inne konkursy.
(Qesty to zadania, które możesz wykonać by wygrać nagrody (Gwiazdki czy przedmioty z Sklepu).
Eventy to specjalne zadania, które pojawiają się np. w Święta Wielkanocne.
Są tu też inne konkursy np. losowanie)

"BASIORY", "WADERY" & "SZCZENIĘTA"

Chyba nie muszę tłumaczyć co tu jest, nie? (;

"REZERWACJE"

Tu są zarezerwowane zdjęcia wilków, głosy i imiona.
Alfy mogą zarezerwować siedem zdjęć, pięć imion i trzy głosy.
Bety - pięć zdjęć, trzy imiona i dwa głosy,
Omegi - cztery zdjęcia, dwa imiona i dwa głosy.

"SKLEP"

Są tu różne przedmioty, które możesz kupić za Gwiazdki.

WALUTA WATAHY

Są to Gwiazdki, możesz je zdobyć dzięki udziałowi w Qestu/Eventu czy wygranie w innym konkursie.

GATUNKI WILKÓW

Na początku watahy były tylko trzy gatunki - wilki magiczne, wilki zwykłe i hybrydy.
Ale pod koniec sierpnia dodałam nowe gatunki. Tutaj opis wszystkich dostępnych gatunków:

Magiczny - to wilk posiadający jakiś żywioł. Maksymalnie: cztery żywioły i cztery moce do każdego żywiołu + może mieć też dwa nie związane z żadnym żywiołem. Szczenięta przejmują po rodzicach żywioły i moce. Można nim normalnie dołączyć do watahy.

Zwykły - to wilk bez jakichkolwiek żywiołów. Wygląda jak wilk magiczny. Można nim normalnie dołączyć do watahy.

Mutant - to wilk zmutowany przez ludzi. Może się zmienić w potwora, potrafi to kontrolować. Zazwyczaj ma jeden żywioł i cztery moce związane z nim. Szczenięta dziedziczą po nich mutacje. Można nim normalnie dołączyć do watahy.

Pierwotny - coś jak wilk zwykły tylko wygląda jak nasi przodkowie. Zero grzywek jakiś śmiesznych dodatków, sierść czarna/brązowa/biała i inne takie, oczy zazwyczaj złote lubi niebieskie. Brak żywiołów & mocy. Można nim normalnie dołączyć do watahy. Może mieć szczenięta.

Duch - stają się nim wilki, które umarły jednak właściciel zdecydował się dalej nim sterować. Dalej mają ten sam wygląd, są tylko trochę przezroczyste. Nie da się dołączyć jako duch do watahy. Bez względu na to jakie żywioły i moce miał za życia, teraz ma tylko żywioł "Śmierć" oraz moc lewitowania + przenikanie przez wszystko. Nie może mieć szczeniąt.

Hybryda - to połączenie dwóch gatunków wilka. Hybrydy są często bezpłodne. Można nim normalnie dołączyć do watahy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz